Kolodvorska ulica 3/a
6215 Divača
Vsem zainteresiranim in orgnizatorjem prireditev!!
Občina Divača in Razvojni center Divača Vas vljudno vabita na delovni sestanek na temo
»Organizacija javne prireditve«,
ki bo v sredo 12. aprila 2017, s pričetkom ob 17. uri v prostorih stare šole v Divači (sedaj glasbene šole), Kraška cesta 65, Divača v pritličju.
Javno prireditev razumemo pojmujemo kot organizirano zbiranje oseb zaradi izvajanja kulturne, športne, zabavne, izobraževalne, verske ali druge aktivnosti.
Organizatorji javnih prireditev se pogosto sprašujete kako pristopiti k organizaciji prireditve, kako, kdaj in kateremu organu pravilno in pravočasno priglasiti javno prireditev ali shod, katere dokumente potrebujemo? Katere so obveznosti organizatorja?
Na sestanku želimo organizatorjem prireditev celovito predstaviti pravilen postopek izvedbe javne prireditve (shoda), predpise s tega področja in pristojnosti organov - predvsem upravne enote in policije.
Obravnavana tema je še posebej zanimiva za predstavnike društev (turističnih, kulturnih, športnih), krajevnih skupnosti, zavodov in ostalih, ki organizirate javne prireditve.
Na sestanku bodo sodelovali tudi predstavniki: Upravne enote Sežana, Policijske postaje Sežana, Službe NMP ZD Sežana, SAZAS-a, PGD Divača in PGD Senožeče, Medobčinskega inšpektorata in redarstva in Občine Divača.
Zaradi organizacijskih razlogov prosimo, da svojo udeležbo potrdite na e-pošto:
natasa.macarol@divaca.si ali razvojni.center@divaca.si.
Občina Divača in Razvojni center Divača