Kolodvorska ulica 3/a
6215 Divača
Na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb) Občina Divača, Občina Hrpelje – Kozina, Občina Komen in Občina Sežana, objavljajo javni natečaj za zasedbo prostega uradniškega delovnega mesta
VIŠJI OBČINSKI REDAR v organu skupne občinske uprave Občin Divača, Hrpelje – Kozina, Komen in Sežana – Medobčinski inšpektorat in redarstvo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:
• najmanj višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba ali višješolsko izobraževanje (prejšnje)/ višješolska izobrazba (prejšnja)
• najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj;
• znanje uradnega jezika;
• državljanstvo Republike Slovenije;
• vozniški izpit B kategorije;
• opravljen predpisan preizkus znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku;
• opravljen preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarstva in za uporabo pooblastil občinskega redarja;
• opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka;
• ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
• zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi, v skladu z določili 13. točke 6. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo s spremembami in dopolnitvami) in tretjega odstavka 54. člena Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03 z nadaljnjimi spremembami in dopolnitvami).
Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka. V nasprotnem primeru ga bo moral izbrani kandidat v skladu s tretjim odstavkom 31. člena Zakona o splošnem upravnem postopku, opraviti najkasneje v treh mesecih od sklenitve delovnega razmerja.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali ima opravljen preizkus znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku ter preizkus strokovne usposobljenosti za opravljanje del in nalog občinskega redarja. V nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat navedene strokovne izpite, v skladu s prvim odstavkom 89. člena Zakona o javnih uslužbencih in v skladu z drugim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu, opraviti najkasneje v enem letu od sklenitve delovnega razmerja oziroma pogodbe o zaposlitvi. Dokler kandidat ne opravi strokovnega usposabljanja in preizkusa znanja, je v skladu s prvim odstavkom 22. člena Zakona o občinskem redarstvu, občinski redar – pripravnik.
Delovno področje:
– neposredno opravljanje nalog in izvajanje pooblastil na podlagi zakona, ki ureja občinsko redarstvo;
– nadzor nad izvajanjem zakonov in odlokov občine ter izvajanje pooblastil iz stvarne pristojnosti občinskega redarstva;
– izvajanje nalog v skladu s prednostnimi nalogami, določenimi v občinskem programu varnosti;
– vodenje zahtevnih upravnih postopkov na I. stopnji;
– vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku;
– vodenje, organiziranje in usklajevanje dela izmene/skupine;
– opravljanje nalog z delovnega področja izmene/skupine;
– vodenje evidenc in pripravljanje poročil;
– sodelovanje pri izpopolnjevanju in usposabljanju delavcev izmene/skupine;
– opravljanje nalog prekrškovnega organa v skladu s predpisi;
– druge naloge s področja občinskega redarstva;
- druge naloge enake zahtevnosti z delovnega področja po navodilu vodje medobčinskega inšpektorata in redarstva ter županov občin ustanoviteljic.
Prijava mora vsebovati:
· je državljan Republike Slovenije,
· ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
· zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
Obrazec za prijavo je obvezna sestavina prijavne vloge posameznega kandidata. Potrebno je natančno izpolniti vsako rubriko. Oblike obrazca ni dovoljeno spreminjati, lahko pa se po potrebi razširi. Prijavnemu obrazcu je lahko priložen tudi kratek življenjepis, kjer kandidat poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.
Izbrani kandidat bo delo na uradniškem delovnem mestu Višji občinski redar opravljal v nazivu višji občinski redar III, z možnostjo napredovanja v naziv višji občinski redar II in višji občinski redar I. Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom, s šestmesečnim poskusnim delom, ki ga javni uslužbenec začne opravljati z dnem, ko bo imenovan v naziv višji občinski redar III. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Medobčinskega inšpektorata in redarstva, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana in na terenu na območju občin Divača, Hrpelje – Kozina, Komen in Sežana.
V izbirnem postopku se bo strokovna usposobljenost kandidatov presojala na podlagi navedb v prijavi, priloženih pisnih izjav in drugih dokazil, na podlagi razgovora s kandidati oziroma s pomočjo morebitnih drugih metod preverjanja strokovne usposobljenosti kandidatov, ki jih določi imenovana natečajna komisija.
V skladu z 61. a členom Zakona o javnih uslužbencih, se v izbirni postopek ne bodo uvrstili kandidati, ki ne izpolnjujejo natečajnih pogojev.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Sežana www.sezana.si.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto »višji občinski redar« na naslov: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, in sicer v roku 10 dni po objavi na spletni strani Občine Sežana in na Zavodu RS za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina@sezana.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v 30 dneh po zaključenem postopku izbire.
Informacije o izvedbi javnega natečaja daje Lara Dušan na tel. številki 05 731 01 01, informacije o delovnem področju pa Martin Sušelj na tel. številki 05 731 01 45 ali 05 731 01 41.
V besedilu natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka: 110-9/2025-2
Sežana, 11. 4. 2025
Občina Sežana
Objava na spletni strani Občine Sežana in na Zavodu RS za zaposlovanje dne 11. 4. 2025, rok za prijavo 10 dni.